2005-02-21 23:44:47尚未設定

**冷*****************

又是寒冷的一天~
幸好縂忘不了~保持心境開朗~
人都精神d~

事實就是事實~我最喜歡的季節是秋天~但可惜的是,
秋天總是很短暫~

夏天炎熱ge天氣時常令人煩躁~
如今的冬天卻反常地“忽冷忽熱”~
轉變無常~有時真的凍得要命~
凍~其實是正常~幸好我唔係生活在極地!


今日一放學就趕返屋企沖個熱水涼~
好warm啊~比起放學之前~

同Raymond傾左一陣電話~我都係
online左一陣就打算溫書了~
好希望佢份report可以順利完成啊~
縂得多一番努力~哈哈...往往都係有挫折
至會成功~
努力啊你!

今日我都溫左3個半鐘~
原來一次過坐甘耐~真係腰骨都疼~
不過有收穫ge感覺真好~
起碼...我只係向我家姐發左一下脾氣而已~
^^"

訓覺啦~