2007-07-31 20:46:32yau

-_-"



JC..
CLARE..

来来回回..
哩两个..


明知道两个都悟好..
两个都无可能..


哎.
增城反来之后
根本就悟开心

因为CLARE觉得我地暧昧.
所以一齐反来
点知因为TATAMO
又吵交.
我自己一个反来.
感觉..
好似之前自己一个带住MIMI反广州甘
心入边一D都悟好受.
根本就悟珍惜我.
点解每次吵交都将责任推晒给我?
点解每次最无辜果个都系我?
好累
差小小就来两年了.
始终过悟到..
两年入边.
吵过.
打过.
好过.
惨过.
经历佐甘多也.
最后.都系觉得悟系我想象中噶甘好.
依家知道悟会有将来.
就算悟舍得都要分开.
费事以后大家辛苦.



见到JC
中会心动.
心入边几想CLARE悟好一齐反来.
就算悟会发生乜也
但系可以两个人相处
感觉..
以前曾经一齐噶感觉..



花心噶定义系乜也?
心入边同时对两个人都有好感
系米花心?


好烦啊..
悟想再梦见距地





-_-"