2008-05-05 08:45:36難過_祿

=.=灰

今日已經係第3日teeth痛=.=

我痛到死甘...

勁無心情...

隻野比d肉整住智慧齒...

唉痛都五緊要...

經理琴日叫左我入去...

同我講...

(本身我要升3個人...其中一個係你...其他2個係xx同xx)

(你好多野都好好...你好認真..好很幫同事..做事不錯...)

(不過你有一樣野五好)

(就係五識笑)

我自問無野好五過佢地...我自問我有材料...

點解要升佢地五升我...

我好想升職...

我成日返甘多都係想升職...

點解佢五比一次機會我...

點係我想既野成日都會成功五到...

心惰好差勁...

所以昨晚打比你..不過你...

sor...阻住左你瞓...