2004-12-02 20:26:24小公主

生日禮物

今年生日真係好開心吖!....^^
有好多人同我講〝生日快樂!〞!....^^
哈哈哈!....^^ 又收左好多禮物wor!....^^ 重食左兩個cake!....^^
哈哈哈!....^^ 數過好似有9份吖!....^^
真係好多謝你地吖!....^^ 我估唔到我可以收到咁多禮物嫁!....^^
重要係今年中五last year!....^^
真係好開心吖!....^^ 過左生日sin知原來我有咁多朋友仔!....^^ 重要個個都對我好好吖!....^^
thnakq all!....^^
英輝、豬阿仔、子淇、娟娟、蛋蛋、文輝、歐陽、柏恆、高佬、黎fing、茵、花、讚…

相相︰生日禮物