2004-11-13 10:41:38小公主

茵生日

茵生日吖!.... 我地好多人入左赤柱一齊玩吖!....
好好玩吖!....^^ 哈哈哈!....^^
我地一點鍾一齊係荔景入去!....係赤柱既大大〝百佳〞買完野之後就行去個沙灘喇!....^^ 個個都唔知原來個沙灘係咁靚靚嫁!....^^
我地簡左一個位,正爆吖個位,係d石前面,得我地兩個爐,要隔到好遠sin有其他人!....^^ 哈哈哈!....^^ 個位正爆!....一邊吹海風一邊bbq勁舒服吖!....^^ 哈哈哈!....^^
燒野食燒到個天黑晒大約7點到出翻個沙灘到玩!....本身係玩數字球之後就玩〝糖痴豆〞!....^^ 哈哈哈!....^^ 勁好玩吖!....^^ 個個跑到傻仔咁吖!....^^ 勁攪笑!....^^ 個個都有d傷吖玩到!....^^ 玩左勁耐!....^^ 我地玩到9點就換衫出去喇!....^^
成日都好好玩!....^^ 個個都好開心!....^^ 個個都話赤柱靚靚!....^^
我地 = 茵、花、曦、淇、詩、娟、冼、灝、潘、翠儀、阿Dee、思春

相相︰茵birthday cake <<<< 靚靚