2004-10-31 00:35:34小公主

~ ~ ~ 無法忘記 ~ ~ ~

原來真係好掛住你地嫁!....
照從你地係果日開始,就一個一個咁離我而去喇!....
我知道你地有你地要行路,我知你地既選擇,一定係為你地自己好!....
但其實我心裡最想既,就係你地可以理埋我感受嫁!....
你地走我真係好唔慣好唔開心!....
時間沖淡一切!....我本身以為對你地既掛念,都可以好快好快咁沖淡嫁!....
但係....雖然真係冇咁在意你地既離去,但始終!....
今日見到主人翻黎,掛住既感覺又一一翻晒黎喇!....
“回憶,是世上最美好,也最殘酷的東西”

相相︰忙碌中的偷拍的!....^^