2004-10-30 00:55:15小公主

感慨!...

每日過住一樣的生活,其實真係好悶嫁!....
夜深人靜,靜靜咁諗下自己既身世,又對人對比下人地既身世!....
有陣時真係覺得自己幾慘嫁!....
好多人都唔會明自己諗d咩!....可能係每個人既家庭背景唔同掛!....
好多時就係為自己亂咁諗野而唔開心成日!....
其實我幾唔中意人地提問我d屋企既事嫁!....因為我真係唔中意同人地講!....
不過若果你真係迫我講既我都會講你知既!....
講完比人聽,唔係被人同情反而係有意冇意咁串下你,其實感覺真係好難受!....
唔係當時人既你,你永世都唔會知道個中既辛酸!....

相相︰十五月圓,夜空中的月亮,帶有幾分悲傷的感覺!....