2008-08-16 02:33:08比比

千金難買心頭愛-1585

14/8/08-1585

從未試過一對甲引起咁哄動?? facial妹妹一個傳一個, 最後變成一班人圍住對甲, 仲拎埋手機影相添!! (最勁係個senior manager係度都唔收口, 繼續問問問係邊度整, 最後個女仔仲即時打電話去booking添) 話一定一定要整同你一模一樣既貓貓nail......隻紅色實在實在太吸引!! 咁多年係度做facial只有我問佢地幾多錢, 永遠唔會問番我幾多錢, 點join package? 有discount架??

本應約好嫂嫂做完facial去anna sui買梳妝台架!! (佢話前日收工見到), 仲見到買滿$680蚊依個gift添.....心唸有現貨, 正~~ 但係中午嫂嫂打電話來話, 荃灣個間今日已經無哂貨, 仲有個gift已經送哂, 唔會再有, 再check其他分店, 得番element有依個gift, 但係數量唔多......(心唸不妙啦)!! 點知嫂嫂一句....((幫你攪掂啦))個gift已經係手啦!! 放心啦......

原來嫂嫂係office hour打完電話, 即時殺去element強搶個gift, 因為無梳妝台買, 所以佢是但買野, 湊夠數為止, 因為我想要.......

估唔到一句(我鍾意), 就攪到佢咁麻煩, 周圍走.....仲要勁講先有.....
但係真係超鍾意呀!! 蓄開anna sui用品既我, 又點會放過呀!! 唔怪得朋友時時話我比人寵壞....除左老公, 媽咪, 嫂嫂都咁就我...專登為我出去買~~
幸好最後都買到.......^^ 多謝呀!!

最勁係嫂嫂返到公司, 班妹妹仔個個都爭住想要個gift, 最後..個答案係: 你地唔駛唸啦...我比人架!!

開開心心做完facial陪嫂嫂去買豆豆鞋, 跟住返娘家食飯, 訓覺......
唔習慣窗口冷氣機咁嘈..結果無覺好訓......但係唔打緊....收獲好豐富!!

仲有拎左三件新衫添.........哈!!
菲比 2008-08-16 21:29:59

最慘係近排出既限量版呀! 賣完真係無...而且送既gift更加比人搶哂添..真係有買襯手, 唸下都無...

tracy 2008-08-16 20:16:43

anna siu d野真係好吸引.....點都要買1,2樣野...