2014-07-07 21:22:29台長-大口仔

給孩子的第十一封信

孩子:
好好記住這個時間…
因為真係好累…
由早上一直忙到而家…
完全沒有停過…
不過因為今日而令自己感覺更實在…
用另一個想法…
我多了一個小朋友…
但佢其實都係我一名朋友…
由今日起…你有你既世界…
你有你既同伴…
你都有你既選擇…
但我也是由今日開始…
多了一份掛心…
多了一份牽掛…
係唔係好矛盾呀…孩子…
但這個世界…人與人關係就係咁樣…
同你只有幾尺之隔…
同你關係係一生一世…
但我倆由今日起是兩個不同的故事…
我是一個已經寫了三十年的故事…
而你…今日就係第一日開始寫…
其實這樣也好…
由今日起…我會學習是你爸爸…
也學習去尊重你既故事…
希望你去努力寫自己既故事…
同時也知道爸爸係掛心你…
如果是這樣…就好好啦…