2014-01-31 18:55:01台長-大口仔

給孩子的第八封信

一日廿四小時爸爸最喜歡就係下午嘅時候。。。
特別好天嘅時候。。。
溫柔嘅陽光。。。襯托住藍色嘅天空。。。
加上微微嘅涼風。。。
真係呆呆咁坐一個下午都好幸福。。。
爸爸喜歡就係這樣嘅環境。。。那樣嘅氣氛。。
淡淡然般。。。靜靜地坐一個下午。。。
爸爸好想同你分享我嘅內心世界。。。
因為。。。你係我嘅孩子。。。
我想你一定會明我在想什麼。。。
知道爸爸在想什麼。。。。
爸女。。。朋友。。。什麼都唔緊要。。。
只要你記得有一日遇見那樣的下午。。。
想起爸爸是很喜歡就可以。。。
今日係大年初一。。。
也是一個這樣的下午。。。
爸爸今日好開心。。。真的。。。
新年快樂。。。我的孩子。。。