2013-06-27 05:45:47台長-大口仔

愛是什麼回事。。。三十歲篇之一

愛。。。對於我這個活了三十年既男人。。。
係一件怎麼樣既事。。。
三十歲前既愛。。。再為愛而重新開始。。。
當身邊既朋友已經有一個幾歲大既小朋友。。。
自己還係為拍拖去什麼地方而想著。。。
究竟係咩一回事???
自己未曾為愛付出過???
在愛。。。這個課題前。。。
自己是如何面對。。。如何決擇。。。
為什麼出現今天既情況???
自己的想法是如何。。。

好想在三十歲前。。。想想。。。
究竟。。。愛。。。是怎樣一回事??

曾經。。。自己已經一心一意想組織一個家庭。。。
想組織一個比其他人都要來得簡單既家庭。。。
我明白。。。我能力比別人差。。。但我會用上。。。
我一生既時間。。。一生既愛。。。
我唔介意辛苦。。。我唔介意壓力大。。。
我明我做得唔好。。。但我目標一直很清晰。。。
我信我可以將勤補拙。。我想大家可以明我心意。。。
我想見到身邊既人都幸福。。。

點解我會將你身體有事。。。有乙肝。。。有地貧同我屋企人講。。。
你一直都怪我講錯了。。。但你又有沒有想過。。。我一個人。。。面對有些事。。。我係無經驗。。。我能力有限。。我想有屋企人係身邊支持自己。。。同自己分擔。。。
就算今時今日。。。我跟她在一起時。。。有什麼事。。。我都會同埋我屋企人商量。。。
當然。。。現在既我處理得比當年成熟。。。但點解會成熟呢???
因為現在既她會跟我一齊面對。。。她明白。。。什麼應該要做。。。什麼不應該做。。。
如果當年你肯同我一齊早點面對。。。認真處理。。就不會有今日結局。。。

係愛既面前。。。原來我同你分歧係咁大。。。
你不會因為愛我。。。而站在我父母角色去看看事情應該怎樣做。。。
你只會因為我愛你。。。而要我明白你。。。明白你屋企人感受。。。
知道嘛。。。她會讓我明白為什麼我父母會這樣想。。。她會明白大家之間既矛盾。。。

但係。。。我唔會怪你。。。
因為係我無將實際既情況同你講。。。
因為係我將你寵壞了。。。
因為我真係處理得唔好。。。
三十歲啦。。。我重新開始時都有力不從心既感覺。。。
當全世界認為我好成功之際。。。我卻覺得自己好失敗。。。
沒有好好處理好同你之間既問題。。。
害了她白白受了苦。。。
但再次重新開始。。。我依然好希望今一次係最後一次。。。
因為我早已經討厭年輕時為愛追逐既感覺。。。
好討厭。。。好討厭。。。
我已經對細味愛情既甜酸苦辣累了。。。
我只想簡單。。。淡淡地過之後既日子。。。
我害怕每天將開眼睛就不停做選擇。。。
我害怕不知道在同一個地方待多久。。。
2008年。。。我因為父母反對。。。
在美居租屋住。。。那時我一心會住一段長時間。。。
車位也租在美居停車場。。。
仲記得嘛。。。每個月。。。我地都去來來買不少家居用品。。。
自己就一點一點將美居變成大家既家。。。
因為自己輪班工既關係。。。所以養左第一隻我地既狗。。。
但係。。。而家既自己會咁諗。。。如果當年我自問無咁既能力。。。又點解要搬出來住呢??
我想你明白。。。我會為左我愛既人。。。不顧一切。。。
我會以佢既感受為先。。。為什麼那時既你唔明白。。。我係自己自己能力唔夠。。。我花盡積累。。。只想你明白。。。但最後。。。你跟你爸爸。。。就罵我。。。無能力。。。就唔好搬出去住。。。那時候。。。我第一次失望。。。但我無講過。。。我期待既。。。你會話。。。辛苦你啦。。。你為左我做左咁多。。。如果真係負擔唔起。。。我地一齊搬返去你家。。。一齊去面對我父母。。。點解你一直都無講過這些說話。。
仲記唔記得呀。。。常我地搬返去屋企住既時候。。。
我爸爸反對帶狗仔返去。。。
我立即時跟你商量。。。諗到可否試下做寵物店。。。
一方面。。。有地方比狗仔住。。。另一方面。。。可以有點收入去幫補下。。。。
你又知道嘛。。。我那時已經覺得自己有點寵壞了你。。。想你知道要組織一個家有幾辛苦。。。雙方要幾努力。。。
都係這句。。。我想得太多。。。而我地既路偏離左。。

我地好像為了狗而活。。我最初既希望係想狗仔黎陪下。。。但我見你咁喜歡狗仔。。。喜歡得究竟我地本來既目的係咩都忘記左。。。
忘記左係想組織一個家。。。忘記左要你養好身體。。。
我只沈迷於如果做好鋪頭。。。我只沈迷如果安排結婚。。
我只沈迷其他事上。。。最後又錯失左一個機會。。。