2021-11-25 23:12:04夜風雪

《不要》《事情》《平凡》《幸福 》《我的心》

《不要》《事情》《平凡》《幸福 》《我的心》

Photobucket

《不要》


Remember to relax when you need to relax


Don't put stress together


需要放鬆的時候記得放鬆


不要把壓力放在一起

Photobucket

《事情》

Don’t spend too much time entangled

in one thing


不要花太多時間在一件事情上

Photobucket

《平凡》

Simple happiness is ordinary life


簡單的幸福就是平凡的生活

Photobucket

《幸福 》


Knowing that being satisfied is also

a kind of happiness


知道滿足也是一種幸福

Photobucket


《我的心》


Thinking of the past, tears are like rain


Homesickness gradually came into my heart


想起往事淚如雨


鄉愁漸漸走進我的心


by 夜風雪

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)