2005-01-30 20:24:16nicamo

長達四小時之大富翁 + UNO 大賽 ~

條腰好痛啊...
而家係早上 6:32 , 岩岩0係 nancy 屋企返0黎... 我地一連玩左兩晚, 尋晚係 "長達四小時之大富翁比賽 ", 而今晚係 " 四小時之 UNO 大賽 "

由尋日講起啦, 因為要上 Finance 0既關係, 又要 accounting test, 之前一晚只係訓左 2 個多小時, 真係完全唔想起身, 上第一堂已經想訓... 卒之, 因為真係太怕個 test 出事, 都係留左0係 library 溫書, 好彩有 grace, satoe, lillian 0係度, 大家研究下研究下又令我精神0的, 我好記得我明左 direct write off 同 proration 0個一刻好開心, 之前仲迷左好耐... 之後就由 12:00 一直0係 library 溫書溫到 6pm... 7 pm 去左 test 啦, 呢個 test 算係咁啦, 真係同份 sample exam 差不多, 對我0黎講, 我只係溫左一日, 我都已經算滿意自己0既表現, 起碼我真係真係盡左力... 考到成 9:30pm 已經又累又餓, 同 nancy, joseph, 亞蕭去左 "Eat God" 食飯... 食完大家又想搵0的野搞, 就諗住去玩 monopoly, 講真, 我考完0個一刻只係想訓覺, 連飯都唔想食... 不過, 又真0既, 忙左成個星期 wo, 可以輕輕鬆鬆食餐飯, 玩 , 我又點會唔去, 一有得玩就傻嫁啦... 一玩就玩到 4 點啦... 大家坐0係地下玩, 要彎低條腰好累好累, 大家個 back 都好累... 然後又成晚都0係度笑, 個胃又笑到好痛, 真係好好笑, 每一個 round 都好多笑野0既... 呢晚0既大富豪係亞君, 真搞笑厲害0既反而係肥 c, 佢由開始得兩張地契, $ 1500, 玩足 4 個小時, 真係好野, 之後連一張地契都無0既時候佢都可以玩 2, 3 個 round... 講講下, 大家叫佢做 professor , 叫佢開個 course 教 " Survior 1A06 " 如何用 $ 200 玩大富翁... 哈哈... 玩完之後, 大家坐左0係度傾計, 講下笑, 講下大家0既腳指... 總知係坐到個 pat pat 同條腰好痛0既... 到 5 點多就返屋企... 呢日捱足 20 個小時, 仲有 test, 真係成個鐵人咁... 哈哈, 不過係真係好好開心0既 !!

而今晚, 大家又相約打邊爐, 雖然大家都成 4 點多 5 點先起身... 但一打邊爐就好多人啦, 一共 9 個人 ( nancy, german, fat c satoe, joseph, jason, 亞君, 亞蕭 and me ), 今晚真係好熱鬧, 大家都好開心, 不停爭野食, 不停講笑... german 講笑唔想同 jason 企, 佢真係即刻面紅... 大家又研究係唔係一定要結婚先可以生女... 哈哈, 總知係好好笑, 好好玩, 好好食, 好開心嫁啦... 之後, 0的男士們就輪流玩 winning, 好似為聽日0既比賽作出預備咁... 而我地就0係度睇下0的搞笑 flash, 同周圍玩下, 講下笑, 睇下 vcd, 唱下歌咁... 今晚大家學識左首歌, 應該係我們之歌 lor, 今晚0係度0既人都一定識... 再夜0的, 就開始左 UNO 之戰... 初初係 nancy 大勝, 亞君輸得最厲害... 之後係扭轉左個局勢0既, 變左 joseph 輸... 我地不停玩, 又係不停咁笑0既, 傻嫁... 要我諗返大家笑0的咩, 我又真係唔記得嫁 wo, 但係係記得好開心 lor... 到差不多 5 點幾就走啦, 大家都好疲乏, 但呢兩晚係真係好開心0既...

有0的令我回想起上個 summer 0既時候, 又係成日玩... 真係好 enjoy 而家呢種生活, 要我返香港讀, 我而家未必肯, 我好鍾意而家咁, 要讀書, 要返學, 要測驗, 大家會好乖有個共識咁齊齊去 library 溫書, 但一考完, 可以休息0既時候, 大家又會唔理三 7 二十一, 係咁玩係咁玩... 我知道當畢業之後就唔可能回去呢種生活, 我真係好珍惜好珍惜... 好珍惜而家每一刻0係呢度過0既生活...

聽到一個唔好0既消息, 其實呢個消息 end up 係好 or 唔好都唔知... 另一個角度睇, 可能係一件好事... 人, 一定會經歷唔少傷心0既事, 唔到離開世界 ( touch wood ) 0個一刻都唔會知我地有多少個悲傷, 而邊一個傷又係最痛呢 !? 我一直都覺得咩痛都終有一日會消散, 會令你覺得0個一個痛不再係一回事... 呢一刻可能係好痛, 但到聽日, 一個月後, 一年後, 十年後, 我地又會認為其他0既事更加痛... 既然呢種痛終有一日會被另一個痛代替, 我地又駛咩擔心, 急切要自己馬上康復過來呢 ?? 順其自然啦... 到有一日, 你會發現其實知道個事實比起估0既時候輕鬆放心0既...