2005-01-28 08:46:17nicamo

縮到最小, 彷彿不存在...

終於考完兩科 econ 啦, 雖然並唔係真係咁好, 第一科考完, 都唔知自己做緊咩, 好似識, 但又好似唔係好 sure 咁, 無咩信心, 出0黎, 同亞 lick 對下0的答案, 大家好似唔多同 wo.... 大家都好似岩... 真係真係... 呢一日, 我一口氣上左 5 堂, 返 10:30, 放 5:30... 一共上 6 堂, 原來真係好累好累嫁... 呢排已經訓得唔多, 個樣就更加殘啦... 唔知係真係因為唔夠訓0既關係, 抑或飲多左 coffee, 0的皮膚真係差左, 上個 term 咁多野做, 0的 tests 又係堆埋一齊都只係一個好累0既樣, 唔知點解而家會咁... 真係敷 mask 都無用 lor... 可能係, 上個 term 讀得開心 gua, 又多人陪, 去到邊都係一班人... 今個 term, 而家已經好好多, 星期三唔再係一個人上堂, 但都係一個人出出入入多啦, 溫書都係自己溫0既多, 始終唔係咁多人同我一樣 take econ ma... 0個日返到屋企, 又開始要做 finance 0既 online quiz... 真係好好難, 唔可以咁輕視 lor... 我成日就係唔小心就錯左嫁啦, 不過, 我真係覺得自己好好彩嫁... 因為有 grace, martin 同 gordon 教我, 哈哈... 0個晚, 真係好多謝佢地嫁, 起碼, 我問佢地, 可唔可以教我0既時候, 佢地係毫不猶豫咁答我, 好呀, 無問題, 你唔識就問我啦... 真係好感動嫁... 之後卒之呢, 哈哈, 用左一整晚0既時間, 做到 2 點多, 發現原來我同 martin 0個份係一樣0既, 雖然我把口就話蠢左啦, 應該一早知道就唔駛咁辛苦, 但其實唔係嫁, 我覺得咁仲好, 對於我0黎講, 俾我知道有一同我一樣, 我仲唔題題問咩, 就係唔知, 我先有心機溫0的 notes, 要迫自己0係好短0既時間知道發生咩事, 又唔想打搞人地咁耐... 如果唔係, 我都唔肯去做... 反而而家咁樣, 我又試過, 做過, 錯過, 之後又可以同 martin 對返, 再問返佢點做, 幾好呀... 不過呢, 到而家都仲有0的唔係好識, 希望遲0的學返, 到 midterm 識做就好啦... 總知啦, 唔該晒, 唔該晒每一個人幫我, 教我0既人, 謝謝 !!

過左一個 test, 一個 quiz, 又開始溫另一個 econ test 啦, 即係頭先剛剛考完0既... 做唔切呀我, 都唔知自己做咩, 0的野又唔係唔識, 其實已經學過好幾次, 根本好多都識0既, 但就係好緊張好驚, 唔想 elective 都低分... 好彩有 jason 教我, 真係唔該佢嫁... 個 test 呢, 就真係唔係好難, 我又眼大睇過龍, 睇錯左條題目, 好彩交卷前改得切, 不過唔知改得岩唔岩, 0個題成 20分嫁... 真係好無信心呀... 兩科 tests 都咁樣... 聽日仲有個 accounting, 呢個仲死, 睇埋都係0的唔重要0既野, 而家得返一日讀, 都唔知點讀得晒... 唉... 呢個星期真係好忙好累... 星期六又開始要做 assignment 啦... 0的野唔停嫁... 希望下星期會好0的啦...

頭先0係巴士見到 Amy, 佢係 nancy japanese 班0既同學仔0黎0既... 原來佢都係 CIC 嫁, 哈哈, 真係唔知, 不過我去到0既時佢都入左 MAC lu... 又原來佢讀埋呢個學期就畢業嫁啦, 真係好快... 岩岩先識, 佢又畢業, 佢話可能會留0係加拿大做野, 但唔會係 Hamilton lor... 咁好快又有個朋友走啦... 另外一個, 亞蕭, 佢讀埋呢個學期同一個 summer 又畢業啦, 真係咁快0既, 又係只係 christmas 先識... 不過呢, 替佢開心嫁, 除左畢業之外, 佢可以返香港見女朋友啦, 哈哈... 祝福佢地 !!

終於我 register friendster 啦, 不停好多人都叫我開啦開啦... 終於我開左啦, 你地有冇 account 嫁, 有就 add 我啦 ( caca.lau@gmail.com ) 特別係香港0既朋友仔 lor, 最近, 好想見下0的小學, 中學同學仔, 如果你地有0既, 快0的 add 我 wo... 睇下你地0的近照都好 ma...

望住相入面0既你, 真係有少少嬲嫁, 可能我地之間真係有0的0的0既誤會... 我唔知點樣可以好似剛剛相識0既時候, 唔知點樣先叫無咁 care, 唔知點樣先係你滿意0既態度... anyways, 我選擇可以做0既只係縮到最小, 彷彿不存在... 或者我唔0係度0既時候, 你係真係會輕鬆0的0既...