2005-01-06 16:26:57nicamo

接機 ~

洗完頭, 等頭髮乾0既關係, 所以寫下日記...

好多謝咁多位0既 message, 我明0既, 無論 "迷信" 個 topic, 揀科 0既, 仲有轉 diary site 0既, 我會盡我努力讀好我所揀0既, 我亦會努力學好0的日文然後去開0個個新0既 diary, Meiling, 我都有去個你講0個個睇過, 我都係鍾意日文0個個多0的, 我順便有機會練下我0的日文 ma, 不過都好多謝你, 成日 support 我, 同埋0個晚打俾你要你擔心, 真係唔好意思, 0個一刻, 真係好驚好驚, 對住加拿大0既每一個人都好驚, 我一諗起就係香港0既你地, 所以打俾你, 我好返好多嫁啦, 唔好擔心, 我有咩會再搵你0既... 你都要努力呀... 讀書係有0的難, 有0的辛苦, 但畢竟我地有機會去學 ma, 俾心機, 個 survey camp 都要事事小心呀... 最後, 我都同意亨利0個句: 人愈大, 想控制0既野愈多... 但我地係唔係跳左一步, 先應該諗下係唔係自己能力範圍先呢 !? anyways 啦, 多謝大家0既關心 !!

學校0既事, 今日無咩好講, 因為只係上一堂, 有點兒懶洋洋0既感覺, 不過今朝好乖, 我起左身洗埋衫先返學嫁... 但今日同第一日返學一樣, 一樣一個人都唔識, 好驚... 唔知點解, 雖然前前後後好多人都係講廣東話, 但佢地都係一堆堆0既, 我唔敢混入去, 有0的野唔係好明又唔知可以問邊個... 不過, 搞笑0既係, 今日有個鬼仔坐我隔離, 我 feel 到佢係好想同我講野0個0的, 可能佢咩都無0既關係, 又無 outline, 又無 notes, 不過最終我都只係答左佢一個問題就好專心聽書...

今日 satoe 返0黎啦... 我同 joseph 去機場接佢機, 佢有0的 surprise 我0係度, 哈哈... 原來我發現從來都係我俾人接機多, 今次倒是第一次接人機... 個心情都幾緊張嫁, 咁有兩個出口嫁 ma, 我又唔知 satoe 會0係邊個出, satoe 又唔知我會去, 不過好彩, 我都順利接左佢... 好似好耐無見 satoe 咁, 但諗返佢返日本前幾日到而家又好似唔係好耐咁... satoe 都講得岩, 佢係一個好鍾意講野0既人, 一有佢0係度, 即刻熱鬧0的0既, 哈哈... anyways, 佢送左支筆俾我, 好靚, 謝謝 (不過, 佢應該唔會睇到呢句多謝0既 ) !! 卒之, 我地同佢返左屋企之後, 坐下傾下偈, 我又扮下明 japanese 咁傾到 11 點幾就返屋企... 今晚好開心... 如果呢個學期都會係咁開心就好啦...

仲有, 要多謝 grace, 佢都送左份禮物俾我, 我有0的覺得奇怪加搞笑點解會送禮物俾我, 不過我好鍾意, 而家我個 cell phone 有地方訓覺啦, 哈哈... 多謝 grace !!

要訓啦, 早抖...