2006-03-30 17:08:47卡通仔

Finished

尋日一日之內pre左chin coun同埋 i/o psy,
如無意外,
會完晒4年既present,
朝早pre dr. sun教既chin coun,
之前果d組都比佢插到飛起,
所以攪到之後pre既組都好x驚,
我地果組當然唔例如,
好耐未試過present之前會甘驚@_@

點知到pre既時候,
dr. sun無咩講野,
只係問左3個問題就完晒個present,
出奇地順利pre完,
不過又唔多知自己pre得好定唔好囉,
唔比人插,
都算到達左我地既目標既,
先過一關~~

之後pre完去左食飯,
食完番黎見到d低yr既係度攪校園節,
真係越老越易諗番之前既野,
以前我地都係甘樣坐係度攪校園節,
sit counter攪活動,
而家又到d新既人攪,
我地就可以做番旁觀者喇~~

係hall hea左一陣,
就比人慧coun,
講下講下,
好似講多左自己既感覺同點睇自己,
好似係好開始~~

之後又要準備下夜晚既i/o psy,
只限5張ppt,
但要講幾個字野,
唔吹都唔得啦,
其實呢科無咩準備,
真係4個人一組既吹水比賽,
點知到pre既時間雖然好悶,
但係都有唔錯既成績=84/100,
唔知點解今年d present越來越hea,
但效果反而都係好,
唔知點比分~~

pre完聽下司徒sir棟篤笑就走得lu,
去左扒王食餐好既慶功,
終於都有唔洗憂"住"既感覺,
d present就完晒啦,
但係4月就要勁做paper,
同埋做埋個fyp囉,
spss就出左喇,
但唔識睇,
延遲都係唔識睇架,
有無人識可以幫到我呢,
真係想去問其他先生囉~~