2013-01-19 19:16:38Edwin

解朋友疑惑

近期不斷有些朋友問︰同雯雯好嗎??仲係朋友??唔係呀嘛??

 

或者我打出黎啦....解朋友疑惑

 

其實呢......我地仲係朋友仔,

係因為.......我之前試過水溫........

但係.......佢驚呀.......^^"

 

自己覺得對佢夠好未?當然未,

好多野都可以再做好d

但始終都係朋友既關係,唔想佢嚇驚左

佢真係一個好女仔,有時都要顧佢感受

有時自己都feel到啱時候未架ma.....

唔想因為心急攪到面左左

 

佢對我好唔好?

好!!!!最窩心的是尋晚同我講︰

個比賽唔好比咁大壓力自己,盡力就夠了,

如果輸左,我都頒左盡力獎比你丫!^^

 

哈哈.......當時我勁開心

 

今日同事們話︰今次呢個真係好女仔勒!

哈哈.........但佢地成日話我攪咁耐.......

成日提住我要快d快d

約人地去多d街,哈哈...好似講到我初哥咁

 

我同佢都唔係d心急拍拖既人,其實我最欣賞佢呢樣野

尋晚傾開....似乎有好多人都對佢幾好咁

所以希望遲d有好消息

喺我眼中,佢唔係咁易同人一齊既人,佢唔會咁容易開始

 

萬一佢依然只係當我係朋友咁點呀?

哈哈......到時再算

我只係覺得,幸福係要自己爭取的

---------------------------------------------------------------------------------

今日老細問我係咪已經入晒d居屋form

仲話希望抽得中,入左紙再諗

「邊有咁易....但我用兩百蚊學識好多野...

我已經有要做pt既準備。」