2002-08-01 00:42:41MuNiGo

''好掛住你''

原來已經有好多日冇見silvia啦.....
真係好掛住佢....今日同silvia講左一陣電話,原來silvia講既野好多都好o岩,依家先明白點解處處都係度保護自己,一直我都冇領悟到....原來佢一直以來都係想我好先咁樣同我講...只係我好多次都冇聽到....最後.....搞到自己好辛苦、好失敗。
silvia....真係好多謝你呀!我今次一定會聽你講嫁,好多謝你呀!咁耐以黎,咁多朋友之中你係最了解我、最明白我....
每次我有困難既時候,係你比我意見、比我信心,比我鼓勵、支持我....我好感動....從來冇一個人係對我咁好,識到你我覺得好開心。真的.....很感謝你!你永遠都是我的好朋友!