2004-08-05 14:30:20Sonic

My Father

唔知你同你父親既關係如何呢?

相信大部份人都會答我ok或以上咁野。

um講下我自己對老豆既感覺先啦。佢呢係一個好會為屋企人著想既人~但係點宦要加自己果套落去。一見到唔順佢眼既就話人架喇~而且唔會點聽你解釋。就算知道左真眷啦~都會話你都記住唔好稕去呀~咁既野~好矛!!

但係呢~佢話左人佢又會做返果d野先攪鬼wor~咁到我話返佢~佢就會話放工返黎累呀~點呀咁呀...總有佢既講法。

就係咁,我就響咁既方式下成長長長長。久而久之對le d野太多會唔中意會反感~有時重吵起上黎。試過吵完有成week咁長既時間冇講過一句野囉。之後都唔記得點講反野lu>>>>>>>>>

其實le個老豆除左口不擇言都冇咩唔好架喇~都算係咁啦~一放工就彼黎煮飯。
so我而家都響屋企都冇咩車求lu。