2006-07-23 13:17:06阿毛人

No promises

Hey baby, when we are together, doing things that we love.
嗨,我的寶貝,當我們在一起做我們喜歡的事

Every time you’re near I feel like I’m in heaven, feeling high
每一次當你靠近我,當讓我感覺置身在天堂般的快樂

I don’t want to let go, girl.
我不想要妳離開我,女孩

I just need you to know girl.
我現在就需要妳陪伴,女孩

I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
我不想要走遠, 我今晚只須要有妳的陪伴

No promises.
不要有太多的山盟海誓

Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
寶貝,我今晚就想將妳緊緊擁入懷中,就算是在妳懷中死去也無憾

Here tonight
就在今晚

I don’t want to run away, I want to stay forever, thru Time andTime..

我不想要走遠,我只想要永遠的停留在妳身邊,就讓時間一分一秒的流去

No promises
不要有太多的山盟海誓

I don’t wanna run away, I don’t wanna be alone
我不想要走遠,我不想要一個人孤單

No Promises
不要有太多的山盟海誓

Baby, now I need to hold you tight, now and forever my love
寶貝,我現在只想將妳緊緊擁入懷中,現在直到永遠,我的愛人

No promises
不要有太多的山盟海誓

I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
我不想要走遠, 我今晚只須要有妳的陪伴

No promises.
不要有太多的山盟海誓







推薦
夏恩華德的No promiese

很有feel就對了


這就是我上次要po的歌
終於找到歌詞了,,