2004-06-15 00:57:59Miss Siu

Be more mature. ....人是會轉季節會變更

呢兩日都諗幾多0野...唔知點解我成日都係咁~未拍拖就會諗好多好多問題出0黎~怪怪的!小k今日打0黎~我同佢0既話題都少0左好多~haha~可能因為大家已經唔0岩channel啦....大6k~kaka~^o^”快快快dddd返0黎教返0岩個台啦~
哎...聽日要考oral~唔識去~何文田~叫媽媽教我~haha~點知我掛住食食食冇聽佢講~
跟住佢就畫0左張圖俾我~haha~聽日拎住成個大鄉呢咁...就笑死人喇!
溫都冇溫~haha~我咁叻!

媽媽今日煮飯~so good!!haha~佢考我oral~我都唔知up乜~佢係咁話我唔得掂!
哈...哈...我d英文係要我呢個高呢0既人先會明0架喇~呵...呵....
聽日想整卷d頭髮yeah!又一新image~that's good!

宜家都12:40~拿著電話~但我仍一聲不響~或者食過藥後令我想睡覺~宜家0既心情真係比較複雜喇.....too bad!係唔係因為我與世隔絕太耐?不懂人情世故嗎?
宜家0既我變得非常冷寞~雖則我知道自己有呢個問題~但唔想去改~
我覺得宜家0既我好好~~that's why i want as free as i can be!
question to be a answer??answer to be a question??
but.....must have a answer !that's too difficult for me!

其實一齊唔一齊即係等於結婚&同居!結婚為乜?為一張紙又或者係雙方家長0既開心~但係0係宜家0既階段未需要理雙方家長~一齊唔一齊係由自己決定~只係為兩個人之間~只係一個名義~為何大多數0既人都執著0係呢一點?that's why i am very trouble?但係又有幾多人會鍾意一種唔清唔楚0既relationship?