2004-06-07 12:56:36Miss Siu

琴晚&今日

琴晚....去到mk先達門口等佢0地~嘩...要人等3個字~搞錯~搞到我係咁俾人望~都唔知望乜Q0野~未見過人0地著短褲咩宜家~頂0丫~成班都係傻仔~不過又有一兩個幾ok
呵....呵.......跟住佢0地0黎到~再坐van仔去九龍城...哈...哈....媽媽話0果d扇宜家興咁我就揀0左把la~^^kaka~勁搞笑~跟住行去九龍城廣場~行0左入一間sport shop都冇乜0野買~.....跟住去0左行Ice-fire....m....d 0野都ok0既~不過冇出面0果d咁好lo~.....我都買0左頂帽kaka~^^跟住自己行0左去屈臣氏諗住買返支mascara
但係見到mabelline又搵唔到另一隻wo~.....跟住冇買到lo~.....下次先買喇~想睇0下邊隻好d都唔得0既~唉.....disapointed...shit!

跟住就要上去喇~冇得行....同埋都冇乜0野行...~cheapcheap~咁買0左本整頭0既書就入0左去la~...嘩..本書勁正wo~haha~等我都試0下整先~跟住食蛋糕~e...我都唔鍾意食0既~不過就唱生日歌lo~haha~^^見到2姑媽~佢好似老0左好多咁...d頭髮白晒~.....跟住就唱歌la~..haha~d歌間直係極品要去博物館先搵到0架喇~咩相思風雨中~haha~^^勁搞笑~我覺得0係0果度最in0既就係捨不得你~

跟住食得0野lu~....咁個個就追問我會考有冇信心~haha~我好誠實話:冇0丫~
跟住媽媽話我仲咁得戚kaka~咁係冇0丫ma~跟住食食0下我個靚仔表弟起0左身~
嘩...我同家姐係咁望住佢佢又係咁望住我0地~^^kaka~佢實在太靚仔喇~
I LOVE 何文俊~成個陳冠希咁....e....跟住我就好似小小小fans咁係咁捉住佢影相~haha~^3^so good~食完之後走喇...佢仲好唔捨得咁勁望住我我又勁望住佢....
e......好掛住佢ar~^^跟住因為我太頭痛所以住taxi再轉van仔..返屋企....
今日好開心唷~^o^”

跟住返到0黎同阿哥傾icq~唉...k又話上頭落0左order要佢聽日返上去~唉...
再見了我的寵愛誰願接受這種意外~...唉....傷心死我啦~小k又走了!
跟住....就傾icq2:00先訓~

今朝11:00起身~又同bb反~係咁反....haha~跟住老豆話今日天氣唔好~所以唔go swimming~失望中......跟住我就幫老豆整野食同埶屋...勁乖女lo~^^~等陣應該出TST行街街~想去利時買0野~同埋我個BEAMSBOY袋ar^^~有個大忙人同我講佢會更加忙~嘩...真係唔知點好lu~咁...唔上堂又點學0野唔返工邊有$搬出去住ar?努力d啦~
只差一點點即可以再會面~haha~...

4:00幾先出街..宜家做咩好呢?琴日冇扭到呼拉圈~宜家扭...返0黎先再打~