2004-12-28 02:52:13‧°o米希亞‧°o 

呢個christmas

話咁快又過左x'mas喇~~我都係同我最愛,最好既朋友一齊過,有d朋友就硬係就唔到時間...唔好意思呢...
但係我總算係好開心,因為有你地係我身邊,有個人,其實今年我無諗住同佢一齊過,但係估唔到2日都見再到佢,個個就係b頭喇...係佢打俾我,我真係好開心...
呢排番工好攰啊真係,可能係假期啦...真係好想訓好想訓....我好掛住佢啊,但係佢有時又真係對我好好既,就係因為咁,我唔想無咩事就打俾佢,我怕電話聼到既語氣會令我傷心,所以我留住佢既好....只係有時候我會sd sms or mms俾佢,等佢知道我呢排點...但係其實我都唔知點解...我只係知道我心係好掛住佢.....
只係我地都知道有d野係無法改變...