2005-08-11 20:39:27minibc

甜蜜既星期天~

甜蜜既星期天~ - 4/6/2003

今日好開心呀!本來都未必會出黎,但係最終都同左小圓您出去拍拖拖,仲係去我地好耐都冇去過既西貢添! 唔知小圓您係咪都咁開心既呢? 不過呢,原來圓同小b都係一心想著去食o個間野既蛋糕,點知去到先知道原來佢裝修緊... 唔知幾時會開番呢? 小圓又係咪真係好失望呢? 我都知道pepperonis既tiramisu真係唔係好架喇,不過唔緊要啦,遲d我地一齊去食過d好味d既,好嗎? 而onion rings雖然唔係我地鍾意既脆漿,但係其實都已經比想像中好味,係咪呢?

同埋無論d野食好唔好都好啦,最緊要既就係小b可以同小圓您一齊咁悠閒地拍拖,食下tea,周圍行下... 海旁今日真係幾大風幾凍架,但有左小圓您響身邊仲要係拖實實既,b就覺得好warm,好幸福架喇! ^.~

今日我地搭巴士入去既時候,都錫左幾啖... hehe... 夠就唔係好夠架喇,不過已經係好震撼架喇! 遲d有機會要小圓您再錫b耐d,仲要hehe添! 好嗎?

聽日又係星期一,小圓要番工... 而b都真係要加把勁做野喇... 唔夠兩個星期就要交阿關既paper... 其實b只係搵左好多news番黎,但係冇乜點睇lit,都唔知點寫好架... 唉~ 好驚驚添! >.