2005-08-11 20:36:38minibc

星期五... 繼續恐慌~ 3/28/03

星期五... 繼續恐慌~ - 3/28/2003

本應今日諗住留響屋企睇下書,但係估唔到晏就突然話停課一個星期,因為b驚連lib都會關門,所以都係番左去搵多d資料番屋企,等我黎緊呢個星期唔洗點番去都可以做到野... 小b響lib差不多企左兩個鐘頭影印,所以其實都幾累... 不過希望搵到既野可以幫到我諗點做阿關既paper同埋對自己research既lit都有幫助啦! >..< 但係可能因為貪吃,食完個胃有d唔舒服... 下次都係唔敢喇...

聽晚我地會去睇tomcatt既小劇場... 仲會一齊食dinner... hehe... 不過我地都要小心d呀! 您知啦,而家係非常時期嘛!! 可能黎緊既星期都冇乜機會見見... 不過b會好好珍惜可以見見既時間... 同埋會乖乖架喇... b不停都掛住小圓您架! 小圓您呢?


3/28/03 - 3/28/2003

好小朋友既小b,宜家響度話小圓唔陪小b同埋唔理小b喎,跟住就響度扁咀喎,唉...
小b聽日要留響屋企做下野,我都明白,小b係唔可以話成日都出左去,仲要響呢個咁既時期,所以小b您自己要乖乖地留響屋企,順便可以做多d野呀,知無?
至於小圓呢,聽朝要返公司,因為我唔記得帶下星期要考試個d notes返黎呀,所以咪要返去羅囉,所以小b都唔駛驚小圓我無野做,ok?
小b,呢d咁既時間,您要好好地呀,小圓雖然無得話成日都見住您,但係您知小圓係響您心邊架!!!