2005-01-14 19:10:49冬螢 ~*

十八歲生日!yeah!

十八喇我十八喇我!大個女嚕!嘰嘰!

多謝我既好朋友呀!我今個生日過得好開心呀!
都係果句啦~排名不分先後呀!

媽媽:我最愛的永遠係你!一顆永留存呀!>3<

Sunshine:
你特登入黎陪我過12點,我好感動呀!有你我真係死而無憾呀!你隻錶好靚~我會好好珍惜架!就好似珍惜你咁!就黎到你生日架喇!快d諗下想我點對你啦!嘻嘻!

小敏:你都出左黎陪我過12點呀!真係好中意你呢~kaka!你個i luv you,我會成日攬住架喇!哇哈哈!
喪春:你遲就遲左d,不過算你有心啦!哈哈!
肥仔秋:你就唔arm喇!真係遲!不過算你啦!kaka~

小Wing:一到左12點你係第一個msg我既好朋友,你知唔知我幾開心呢~哈哈!鍚啖先~啜~卜!仲要多謝你個靚靚士多啤梨霸住我張床!仲有個birthday kiss呀!哈哈!
陳啟、彭振邦、廖嘉、劭傑、臭狐、峰、肥仔、PETER、陳嘉樂:多謝你地同我去慶祝呀~不過下次早d同我講生日快樂呀嘛~親口講lum d架!雖然成日比你地串,不過我知你地好好人既!可?嘻嘻!廖嘉同彭邦就lum死我喇!kakak~
嬌:有心呀!真係好喇!

謝wing:你都係12點比左我喇!kaka~要我快d嫁..唔..你會唔捨得我既~
芷諭:你呢個壓軸出場既小朋友,嚇死我喇!鍚番呀!
婷:等你等我到丫~哈哈!3眼仔3眼仔!kaka~
Moe、Yen、馮:好有心思呀你地~哈哈!比糖遮住左既!我好中意好中意!勁得意!愛死你們!^3^
西瓜:多謝你隻大野呀!woooww~~
棋棋、花花:你地都記得bor真係~!嘻嘻!好開心!

丁丁:嘻嘻~今年有冇野收架?你成日呃我!?><
情敵:唔緊要!我知你唔係有心既~我地永遠都係情敵!^^
boom牆:你好好笑呀!又要訓覺又要緊張!哈哈!怪唔得你咁得我心啦!
史扁:丫~你特登打長途番黎!想感動死人咩!?好掛住你呀!

小珊:喂喂~你個野咁野性架!同你一樣咁難搞喎!呵呵!謝呀!
肥b、肥權:拿~你地好快手d喇下!
升升、jacky:你地係最驚喜喇似乎~嘻!
conrad、doo:哈哈~你地記錯日子,不過我都咁開心!kaka~
燒賣:你都覺我索左?!哦?!哈哈!
義堡:你呀你呀你呀!><嘻~
嘉晴、菇、高妹:嘻嘻~多謝哂!

有冇漏呀?有一定要話我知呀!講我知講我知!
所有祝福我既朋友仔!我真係好愛你地呀!!
哇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~