2004-09-13 16:54:38

甜絲絲...

見到個心又會卜卜跳~~...好似C雅...

我聽人話森美講過好認真係暗戀過一個人已經算係戀愛過...

咁我諗我幼稚園果陣已經戀愛左...

我諗我真係'z戀愛應該可能係得4次...

幼稚園一次...小學2次....中學1次...

真係拍到'z..得果一次...

好彩部戲做過'z某D野我都算係試過...總算都有甜過下...

咁都夠架喇!!

當然無咁大陣杖亦都無咁安全...但係都總算叫做玩過下...

其實我覺得吹頭係好過洗頭架!!

亦都可能因為有D野我都試過所以我覺得套戲好好睇...好sweet咁...

當然都有廿個好笑啦..我笑到我標眼水喎!!

連D感情戲都勁好笑...總之就好睇啦!!

我諗住燒碟然後每日不停播..直至我唔再覺得呢套戲好睇為止!!