2004-09-08 21:19:52

米珈勒之舞

我D/L左黎睇呢~~

睇左第1,2集...好似都重係唔係几明入面講'Z野咁...

係我鈍得滯定點呢??真係唔係好知喇

但係我都覺得好好睇喎...牛奶真係几鬼似自閉仔...

但係拎住支槍指住d賊果陣又掂死架喎~~

真係好可愛呀~~

睇返几廿年前同近排'ZTV搜查線...

小豬得意好多...但係我又發覺我又有少少中意黑人喇~~

都好搞笑喎佢...可能我都係比較偏好一D熱血青年啦~~哈哈!!

但係我真係唔多中意JASON囉...做咩搵佢做喎...

又激動仔咁...不過咁都好..因為近排d人唔再打黑人

以前小豬同黑人果陣,d人一反抗就打黑人...

近排d人唔打黑人打JASON~~~拍拍拍....

真係要俾d掌聲D人!!!呵呵~~