2006-06-12 09:52:47Michelle Mak

現實總是殘酷的

因為記錄了appraisal的positive feedback,有好幾位朋友仔恭喜我升職在望,在此先多謝你地。不過如題,現實總是殘酷,機會是留比有準備的人,我沒有足夠準備,所以肥豬肉似乎溜走了。

客觀來說,我已經做得不錯,如以我的positition來講,更是很好。可惜,以老闆角度看做得好是應該,比一蚊人工我,總希望我的表現值兩蚊或更多。proposed 的positition所要求的表現至少值十蚊,而我的表現頂多值三蚊,距離好遠啊!我已經好努力去表現,但奈何能力同知識有限,我真係只做倒三蚊......

開大會前我承認是有一點期望,但一開會已經清醒了。那一種一句都答唔上,完全唔明、唔知講咩好的感覺好可怕.....唉,沒有做準備功夫的結果。經過三日的會議,我有一個好深刻的體會,我唔要做一隻勤力的牛,我要做一個有智慧的人。不想被人點,就要做決策者;要做決策者,就不能只靠勤力,要有智慧。

明年印度之旅,我不會再口啞啞!