2006-04-10 00:11:19黃色鴨子

黑星..災星...

又係佢呀..
又係果個掃巴

都唔知行什麼鬼運
每一次有大件事, 中親招佢都係on duty 果個
唔係佢on duty 我就無事wow..short Q 哂

今日無啦啦有個人打黎
話之前做左 BKG
但係已經比我地取消左
Kim 我開哂d history..水蛇春kim長la

結果當然係個caller 打黎"補佢自己隻獲"la
糾纏左17分鐘.....不斷kim重重複複
我終於頂唔順...出去搵掃巴
解釋左件事, 不斷kim changelle我
有同事幫下口..佢仲話我講既野同同事講既野好唔同
吹脹...

其實我諗...
個掃巴怕我會俾蕉皮佢啖多D
我都唔係KIM 既人..
醒D AR 要