2003-11-23 18:59:39ching

〞∮相公☆掛心。╮ 

  今朝返到舖頭,一個客都冇既~好怪呀,理應好多客先岩個啵!!冇耐又收到我相公既電話,好開心!^.<呵呵~佢要返一返去大陸,但果種感覺好似要去好耐咁既~好怪呀!所以個心都唔係咁舒服!因而搞到我冇乜心情對住d客,之後唔想再諗,做下野打發下d時間,而且冇客既時候最好就係→切檸檬。好好玩架!^^`再晏d,d人氣勢如虹,不斷咁湧入黎.........@@"'忙到痴線。。。透都透唔到氣咁滯*~=.="'做下做下,都3點幾,個老細就話已經開始準備我既豐富午餐→燒豬頸肉+自製既紅豆冰,果然照顧周到啵!^^v呵呵~*

  好可惜今日同我一齊做果個女仔→阿平,佢好怪呀!以前覺得佢冇乜野既~但.我終於都知道佢點解咁唔受歡迎(佢之前做果間d人唔多鍾意佢喎!)佢好扮野咁呀!懶係快咁喎~而且成日郁人地既~><"'我一沖野飲,佢又唔自覺拎俾d客,要我親自出馬....一到佢沖野飲喇~又叫我拎喎!佢都痴痴地既~*所以我有d野就借d倚唔做,等佢做啦~做死佢。呵呵~^0^

  好彩舖頭d人錫我ja!嘻嘻~^^v拿拿臨煮野俾我食左先~而且我之前幾日冇乜胃口,老細就特登整一樣開胃既午餐俾我喇~真係好好人喔!^^v而另一個老細見到好好味咁~〝咋咋帝〞拎黎食喎!搞到我要鬧佢先肯收手u.u"'冇佢修呀!4點鐘我相公打黎喇~哈哈~成個人都開心哂,好想見到佢個人呀!最尾都係見左一陣面,已經好滿足喇~*

  今日返工返左8個鐘,唔覺得好累咁喎!^0^可能好好玩啦~又唔係太辛苦......不過就唔夠訓=.="'慘慘!

  琴日行街街影左dd相,一陣先有得睇,希望靚靚啦~嘻嘻^.<好啦~而家快d沖番個熱水涼先,一陣仲要幫細佬默書,唔知自己會唔會發脾氣呢?>u<唔會既...我諗!仲要執番d長袖衫仔tim~*之後就係煲番個〝靚粥〞先得架!呵呵~*


      ║-掛心-║