2004-01-05 19:04:14ching

開心。幸福。史…*

  嘩嘩嘩。。。超耐冇寫下野lu!而家轉左工會得閒少少,淨係做一份ja^^`【萬寧】,不過返工〝路途遙遠〞慘爆~~好彩間唔中都有相公相伴└→【好幸福】喔!^.<0係哩半個月,真係好開心呀!同d朋友仔約出黎聚聚,好耐都冇見lu~*最令我開心既係:可以同相公食飯、環球嘉年華、睇戲、行街街、食火鍋、倒數。實在太開心喇!^^vv

  今日難得放假,咪寫下囉!^^`抖下。。。*之後果3日又要返全日,搞到好似冇晒d時間咁既。今日~出糧呀!不過我仲未返去拎支票添!^.<可能聽日先啦,嘻嘻…*哩個星期放假放成3日咁多呀!(補番之前既紅色假期)^.<OOooo...我就快大一歲lu><"'再青春d添!所以搞到放咁多日,唔知今年生日又會係點過呢?>0<"'好期待呀!不過......可能我果4位好朋友陪唔到我!=︿="佢地得閒,而我又要返工(生日前夕),到左正日,又唔知點喎!有dd煩添!

  唔好諗咁多喇,哩d野緊係等我既愛人幫我搞惦架啦!嘻嘻…*><"'
  
  唔寫lu~打一陣機先。。。呵呵‥*




                              ㄥσυε