2003-12-09 22:18:00ching

我與日本仔〝對話〞

  今朝返工,都唔多野做,到左10點幾,都冇乜客,咁我地開餐喇~*早餐→粥仔一碗,想食d清淡d^^`而另一個女同事仔呢!老細叫佢自己整黎食,佢拿拿臨走入廚房煮早餐咯喎!佢唔知頭唔知路,不過........最終都係煮左出黎食,但係呢...d野好濃,老細就狂潤佢,哈哈哈~好搞野,食食下,有兩個男仔入黎食,佢地身上仲有香水既味架!咦.....*怪人黎架!點知....另外個同事仔幫佢地落單,先知道佢地係--【日本人】嘩....好想望多幾眼呀!覺得佢地好特別,好有趣。冇耐,佢用日文同我講,佢知我聽唔明,所以講英文,佢問我可唔可以smoking?!我就話〝yes〞!跟住我地一齊笑笑笑....好過癮呀!哈哈~*佢地好有禮貌架!成日對住你笑架!而且食完d野佢地會幫你搭好佢,整齊d--*嘩!好得意呀!最後到左找數,佢地又唔知咩$打咩$,跟住就俾左$100,我緊係唔會呃佢$$啦!走果時,仲say goodbyee添!好開心呀!如果我可以去日本旅行咁就好lu~^^v

  係呀!lunch果時,我既相公+容仔+tiger三人一齊黎食晏,好開心呀!(容仔休息呀)可以一路做野,一路望住我既情人喎!又覺得好幸福tim~*嘻嘻!d時間又好快就咁過左lu~又到食晏時間,我唔知食d乜好,同事仔就好有誠意咁問我喎!(好難得呀!)最後都係食下烏冬+新鮮出爐既雞扒,d雞扒唔錯啵!但係原來d烏冬係一d都唔好食架!(同事仔又唔一早話我知喎!= ="'好似俾人呃左咁)食完就放工,咁就同埋相公&容仔一齊行,去左容仔屋企,見到容媽媽,佢靚左好多呀!佢仲話我賣口乖^0^,仲搞下我,曳曳呀佢,我仲話介紹女仔俾容仔添~順便探下口風丫嘛!(容媽想有新抱仔嗎?)最後約埋tiger+阿星,佢地去跑步,keep fit!!走果時,容仔興緻勃勃咁要我〝撓〞埋佢,再叫埋tiger一齊〝撓〞,好搞笑呀!我地4人行呀!^.<     


           ║-開心-║

  聽日提早休息兩日,星期6就冇得放假,有一個老細又係休息。哎呀!><"岩岩個老細打電話俾我,我仲扮聲添!←玩野!因為我聽到個電話聲係搵我丫嘛,仲以為係我相公打黎添架!><"'好白痴呀我!

  好野....今晚好得閒,唔使埋兩個細佬d功課(借d依唔睇)!就快到聖誕節!又買禮物仔俾我心愛既相公喇~哈哈~我諗到買d乜野禮物喇!【我係唔會講俾係知住既。相公】再遲d細妹生日喇~又要諗下買d乜先,我只係知道我將會大出血咋!= ="'不過.......┐



   ║-*值得架*-║