2003-12-08 22:42:00ching

開心又一日

  琴晚同相公傾偈,傾傾下,我地講番一件好搞笑既事--就係有一次,同相公出街,佢好有心買薯片俾我食,仲幫我開埋tim!點知佢一用力開,成包薯片爆開左--【落地開花】,一片片咁跌番落黎,好震撼呀!側邊d人又望住我地喎,好唔好意思呀!^^``一包薯片就係咁冇左lu~只係跌淨一塊薯片,唉....一包薯片只食得一塊,真陰公啊!!結果又走番入百佳買過另一包黎食,我梗係要親自開啦,一出到去,就見到一個嬸嬸掃緊個地,唔好意思喔!!~*

  今朝返工,都幾游閒!^^v所以我就〝切檸檬〞,又可以過下癮喇~好玩!冇耐..老細問我想唔想食║豐富既早餐║?!我一口話想呀!所以俾$$叫我落去百佳買兩包出前一丁,好野!!之後一齊品嘗早餐←食鰻魚呀!^.<又飽飽喇!

  今日個同事仔返唔到工,所以我就直踩到6:00,唔錯喎!因為2-3點過後少d客,一個人頂都得,晏d,阿姐返黎開工,佢買左d蛋糕俾我地食,嘩嘩嘩....又開餐喇~我既下午茶!美味!之後都係非常之得閒架,小小客仔陪下我,見悶悶地又切檸檬仔喇~嘻嘻~*到5點幾,老細問我食唔食野,嘩...點頂得落呀!----唔食!

  放工,有我最低鍚既相公接放工,正呀!跟住一齊番屋企,我一番到去,即刻撻落舖床度,好累呀!!之後洗白白,仲要幫細佬check功課,唔制呀! >.<"'

好喇~而家係時候煲粥仔喇,希望今晚可以快d訓著覺啦~琴晚訓唔著呀!><