2004-08-22 20:29:24".. 2liNg ° ×

 銀 牌.."...

今日8點醒左..
勁大雨呀出面..
咪打比yoyo...
唔跑步嚕*今日...
之後再瞓過..
真係好鬼死舒服 gaa...
開住個冷氣...
kakaa...
而家勁鍾意瞓..
就算唔瞓都會攤係張床..
望住個天花板...
係度發白日夢咁lorr..



之後9點又醒過...勁快咁執晒野就出門嚕*....勁怪lorrr覺得今日...
平時唔係着波褲就係長褲...今日li條唔長唔短咁..覺 得有點兒怪lorr...
出到去啦...vv同yoyo就係度嚕*...又係我遲timm...sorryy...
點知yoyo話唔知vv今日會黎worr...係borr..我好似冇話比佢知borr..
不過事但啦...kaa...好耐冇見vv啦....有點兒掛住你timmm...ka...
之後就溫i.s....好煩呀...溫左唔係好多jarrr..大家都冇咩心溫..
我都唔鍾意i.s....算把啦...之後我就食野...傾多一陣就走人嚕*...
我去左常春滕...買左本書就走嚕*...

返到去...又係onlinee果ddd啦....又係上下sky-c...走圍玩下...
又瞓下..咁又一dayyy...

7點準時睇乒乓球男雙final...hk李靖高麗澤vschn陳紀馬琳...
好好睇lorrr..李靖高麗澤雖然係losee左...但係都真係好勁..
都拎到個銀牌啦...一日最衰都係個死人球証...成日判李靖開波...
開到佢都驚...死pkk黎gaaa...好憎佢呀...不過中國都真係打我 好好gei..
話晒馬琳都係一號種籽...陳紀又係3號...不過場波真係好好睇....