2004-08-20 21:20:38".. 2liNg ° ×

 久別重逢#...

今日勁早...7點就醒左...
8點就到左知友社嚕*....
勁耐冇入朗屏啦...係門口等...
死人銀裕遲到...
搞到我要係度等...
之後等等下又見到勵彤,海彤...
佢2個都返黎幫手borr>..
真係開心...
我地3個又係度等啦...
等等下...
irene姐係中心入面叫我地入去...
咪入lorr...唔等銀裕...
kakaaka...入到去...
irene姐勁快咁話...
2liNg你都返黎幫手arr??
勁開心borr...
咁耐都仲認得我..成年冇見啦...
佢仲記得我係上2年的總隊
...kaka...勁自豪呀而家諗返...

入到去見到勁多新的義工lorr..
唔係新geii 都...唔係我跟開果teamm...
真係勁多人lorr....家豪,阿細,阿耶,欣,堅...
仲有好多...不過我唔記得太多啦...
之後就睇今日個rundownn...睇落好似好好玩..
睇睇下...銀裕就返黎啦...係咁比我,勵彤話佢啦...
咁遲先返...好彩冇等佢啫...

8點幾點就返左對面hall 嚕*...
但係未夠鍾...搞到勁熱咁係出面等...
個死人家豪仲係咁用架車黎撞我同彤...
阿sirr仲係個門口度扯dd冷氣出黎...
不過效用唔大lorr講真....

9點就入得嚕*....入到去就擺底dd野...
見到幾間小學dd風紀都黎晒...
光明啦..梁省德啦..胡少渠啦...
但係我間小學未黎borr...
之後就幫手係度執好dd野..
銀裕就走過黎比相機我...
好野...又有得玩..
之後校友會終於黎嚕*..
miss梁同miss鍾帶對...
miss梁見到我仲係咁同我say hii...

9點幾就start嚕*...見到嘉慧姐趕得切黎..
原來佢做左人mami...唔怪之得啦...
之後佢地成班細路就好似童軍咁排...
係度check egg..原來佢地一人一隻egg..
要好好咁take care隻egg>...
咁好笑geii...thenn就玩第一個gamee..
係度猜包剪dun...好好笑lorr睇到佢地...
本來irene要我落去幫手...但係我要影相...

玩完lii個...佢地就要睇怪獸公司10mins的片...
thenn答題...好多我都唔識borr...太蠢..
之後就玩個好好玩的gameee...轉cookiess...
勁正...我又要去幫佢地...勁支力呀個人...
但係搞掂到塊cookiess真係好開心gaa...

之後就做返果dd情境呀...教佢地點去solvee...
12點就去左梁省德度繼續啦...勁熱..
佢地又係學果dd咩人生交叉點...勁悶..
我就去左同miss梁佢地吹水...

1點就散band嚕*...我地成班人返返中心...
係度事後討論....1點9倒就走嚕*...
同銀裕,彤去m記食野...點知見到家豪同阿細...
咪一齊lorr...狂係度吹水...咩都講一餐...
之後就返歸嚕*