2004-08-29 19:01:01小可

O Camp

27/8-29/8係我個department-MEEMo既 O-camp,成日去撩人的我,就梗係有參加啦!在Camp裡,所有參加的Freshman被分為八組,玩遊戲,第尾當然會有大懲罰啦!
之前Pre-camp已經認識了所有組員,我們決定了玩遊戲的宗旨是"唔需要第一,只要唔第尾就得!" 誰不知一組有智慧,體能又ok的freshman(我們),在一個智商=negative的組爸和一個勁傻的組媽照顧及帶領下,總成績居然第二,YEAH!!
這個Camp除了可以讓我結識新同學仔外,還可以讓我看到流傳已久的大學遊戲"Corn"(全名係Corner,如果唔知是什麼,可以問我). 當某某男同學或組爸說錯話,又或是做錯了事時,大家就會用手拍著一種拍子,之後其他男同學就會出動去"Corn"人.開頭我以為女仔是不會被"Corn"的(因為男女身體有別),點知原來女仔都會被"Corn",都係第一次見識. 另外,又見識到"Corn"中的"X-corn","double Corn"和"Triple Corn".而"Triple Corn"仲係史無前例的,簡直大快人心.
明天就要開學了,我想不會在課室都看到被"Corn"的場面吧!!

P.S.一日都真係有得睇十幾次"Corn"o架!!