2004-12-29 01:47:51Ling LiNg

不想太複雜

2004.12.28 星期二

噚日自己真系做左一D我自己估吾到GE事來傷害自己
換來的系更傷可以痛痛快快甘喊得出

我真系好天真~我份人好容易俾人地估到我想做D咩
有人說所以你容易俾人扼囉
但都有人說LEE個都系一個優點來GE~做人吾需要甘複雜
真系各有各GE問題

我好想去問清楚唒一切我想知道GE事
究竟系我自己唸多左、定系由好耐以前已經去到一個無法補救GE地步呢

朋友叫我自己憑感覺去認清邊D人你應該去重視
而吾系痳木到因為以前吾系甘樣而想去變番舊時GE關係
我努力甘去維繫LEE一份友誼
但系可以改變回從前嗎

今日都有人教撓我完來我有問題時系會逃避GA
當我有問題發生時有人陪伴我就會無事~而且完全唸吾起
LEE D系叫做逃避~~
我真系依家先知道我都系一個逃避問題GE人
關心我的人好像愈來愈少~
重視我GE人完來系吾等於我都重視GE人
沒有平等