2004-04-17 02:52:41Kathy

生日的真正用意...

係咩呢...
今日我生日...諗下都好...
話晒都過左20個啦...都唔算少...
其實我由細到大...都想有一個好開心既生日...

我要一日走幾場...
食我最鍾意既淨朱古力...冇生果既...最好係雪糕既蛋糕...
收好多合心水既禮物...唔洗貴既...總之...合心水啦...
有好多fds 真心同我慶祝...
唔好因為我生日而黎...咁係好冇意思...
要當我係主角...唔好當我透明...
plan好晒慶祝節目...唔洗話我知...我喜歡驚喜...

我期待我既真正「生日」...
但...總距離好遠...好遠...
用手總是捉不住...好唔開心...
我唔想成日都要係我同人講我幾咁唔開心..
幾咁唔滿意...因為我相信當中總有真心既幾個...
只不過係我冇留意je...

又3點啦...我諗我今晚又溫到6點...
雖然辛苦...但我很喜歡...
喜歡背著別人...就自己喜歡做的事...
少一點嘈吵...多一點寧靜...
good...