2004-04-17 01:07:11Kathy

生日...快樂?!

今日係我生日...但冇因為咁而開心...唔知呢...唔想講點解...
仲之...平常心...好想搵人傾通宵電話...唔知有冇人自動獻身呢?

我預計會同我講生日快樂既人...而結果又有同我講既人...
太多、太多啦...我唔想數出黎...

我太累了...不想再想...可能想得太遠了...令自己亂了...
真的、真的...一定是真的...

我真的喜歡計數...每次做數都可以帶給我快樂...
由唔識到識...起伏太大...我可以係計數既時候忘記一切...
過左20/4...我就失去計數既意義...我唔想呀...我好花考完既時間...
係溫埋未溫同未識既數...可唔可以?

原來夜晚真係好舒服...舒服到唔想有口講...
我愛想用手打出我所想...隨意任人睇...不過始終都係我著想...
今日又收到miss yip send 黎既ecard...3日...係呀...仲有3日...
就考pure...我冇心情溫...係瞓好定打好既情況下...
我揀左打野...個人好似有返d寄託...

gloria 問我想要d咩既生日禮物...我真係唔知...係咪因為我大個女...
唔洗收禮物呢...我唔知呀...我真係諗唔到呀...但我其實有好多野想要...
但係又唔想佢地買...個腦好似plan好左要自己做野...搵錢買...

人際關係真係一門高深既學問...我真係體會到啦...
你以為佢係fd...佢以為你係...好難估呀...唔想去估呀...
我唔想知到呢個事實呀...雖然...把口覺得冇所謂...
個心...總是...有條刺...