2004-04-05 00:36:00Kathy

ICQ語錄(0330-考中化之前一日)

A﹕仲未訓?
B﹕個頭先左...
未乾~
B﹕洗~
A﹕我有d緊張tim
B﹕係人都有家啦~
你溫成點呀??
A﹕無呀....普通啦...........
好驚唔記得實用文d格式
B﹕聽日睇多次lok~
咁文化卷呢...
A﹕我溫左d重點咋.........
B﹕咩叫重點呀...
你考呢份咁勁...
教下我啦...我次次都好低分...
A﹕而家教都無用啦...........
希望聽日順利就夠
B﹕...講少少啦...
A﹕無咩架喎
最重要都係個point要解釋得好清楚
同埋要完整地道出個point同個問題關咩事
B﹕嘩...我見你平時寫少少都勁中point...
而d point又真係吹...
都唔洗點溫書到識...你點諗到家~
A﹕下.....唔識講點諗到喎.....
中國d性格離離去去都係果d啦...........
即刻諗下邊個有關就寫lor
B﹕我都試過諗...都係冇咩諗到...
一係寫左冇分~
A﹕咁都無計...........
你實用文勁ma唔怕啦
B﹕睇下作咩....
同埋個topic 講d咩啦...
呢幾年轉左...
3題既資料都係一樣...
會難好多...
A﹕係啦
真係煩
唔講了
訓覺
88
B﹕bibi