2004-03-26 18:24:00Kathy

ICQ語錄(0326)




A﹕見你幫過我~
我先send比你咋~
B﹕攪錯
我咁靚仔應該係咪都send至岩
A﹕你唔好以為我叫你靚仔你就真係靚仔先得家~
我有修養同禮貌先咁叫你咋~ :-D
B﹕你錯了
你係由心而發的
A﹕又會係lok...
點睇你都唔算係靚仔啦~
B﹕你既審美眼光有問題:-(
A﹕我知你想自己內心好過d先咁講je...
我明白既...
你要我認同你係靚仔...
咁我就勉為其難話﹕你好靚仔!
B﹕我都無勉強你.....我只係講出d事實者..........
不過既然你係都要讚我
好啦我接受啦
A﹕:-X放心啦...
我相信你因為對面alevel而感都好大壓力先會係咁...
我會體諒你~
B﹕得喇我接受喇
你唔駛搵咁多籍口
A﹕你先係呀~
B﹕好
一個字黎形容我心情:嬲你

你自己去俾錢啦
A﹕你講乜都冇用啦...
你係 "一定" 要去家啦~
B﹕:-|睇下點
A﹕:-O好大口氣...
B﹕所以奉勸你唔好同我鬥
A﹕O-)
B﹕8-)