2004-03-12 00:44:00Kathy

K.O.

「你」仲唔死...哈哈...
經過我幾日黎用盡辦法...我終於kill晒d virus啦...
呢隻virus都算惡...kill完一次...我以為從此冇手尾跟...
點知第二日佢變種...迫我要攪多幾日...
今日我要宣佈﹕I'm the winner!
(希望今次真係K.O.晒d virus啦!)

今日開始溫phys...由wave溫起...
因為我最識已經係wave...唔知要溫多幾多日先溫完wave呢...
今日食過curry特製既炸薯仔...好好味...
curry真係好啦~係佢屋企溫書成日都有野食...有野飲...
不過我覺得好似成日都麻煩都佢...
多謝晒!curry...