2004-06-25 14:25:36包子

倒數計時1..0。我要出發了


終於要去美國了...
明天就是我踏上旅程的日子,有點緊張和空虛
回想自去年就開始籌畫,迷迷糊糊的過到了現在
等的是明天以後2個半月的冒險

雖然沒啥人知道我的新聞台,還是想說聲:
明天起台長不在家,請祝我好運
過去這6個月來活的很消極,因為老媽、算命的都阻止我出去
然後我很沒膽的開始料理"後事"
後來想想,不管怎樣這都是祂的安排,也就寬心放它去了

還記得自己寫給朋友的話
...once upon a time, there was a girl named moon (or whatever you call her.) she had spent all her life dating with Mr. Book. she was not yet twenty, but she had been tired of her boring life. she was not as gentle as what people thought of. whatever, she just needed to do something to find the lost back...
把自己搞的跟革命烈士一樣,這就是悲觀的膽小鬼

希望自己能有所成長
i will be back in 3 month!!