2007-10-01 01:35:16小鈴兒

2007 / 9 / 30 singing contest

930迦密校友會歌唱比賽
返去睇下

去到校門口..頂...靚左咁多..
入到學校..鄧sir就叫我全名喇...
超勁...竟然仲記得~

見到好多人
個個都好熟...但我UP唔出佢地個名...
但佢地叫我全名叫得好開心

D舊同學都有上去唱
真係勇敢
仲要唱得唔係好好聽...
有d真係攪事的
兩條女係個台度唱..
好地地咪好囉..做咩要求婚呢
真係錯晒...
我個人好守舊架咋..我接受唔到d新潮思想

剛哥唱"遇見神"得第二名~good~
band呢..雖然輸左..但唱得好好聽呀~~
而且道氣win晒~~同埋..羅sir 冇理由比晒d獎我地家嘛~

唔覺意走去toilet...撞到阿蓮
佢竟然request要比個hug我
咁黎囉...
點知...我比佢包住左...
今次真係包大人...
太大舊ge女仔真係唔好攬架...
佢一i埋黎...真係被掩沒
同埋...好唔鐘意成個身都係ge感覺...
好核突呀...

撞到其他同學仔..
再次發揮我ge本色...
寒暄兩句..就閃..

宵夜@霸王山莊...
原來..夜宵時間係咁平架...
好似好耐冇同d舊同學咁meet法(但其實中秋先出完黎)
又係發癲+勁講錯野...haha~
唔知想點~

to conclude : today is a happy day~