2004-08-24 00:23:54*kaka*

大結局

23/8/2004 雨

考慮左好耐出唔出呢篇文,
因為好似好多人都唔係好睇電視,
但係見網上D人不斷咁鬧,
我亦有同感,故不妨post出黎,
如果你哋冇睇過套戲就算。

<楝篤神探>
估左好耐
究竟TVB會唔會因為大家都唔鍾意sad ending而轉播hapy ending呢?
最後,都係sad ending.
我唔識講…
總之我睇完係好唔開心
可能你會話我傻,"做戲啫"
但係我就係咁嫁喇,
笑足24集,臨尾咁搞,
唉!
但值得一讚的是拍攝技巧唔錯,
臨尾子華消失果度表現手法幾好,
但始於一句,我不喜歡這結局!

莫作棟的金句(摘自網上):

『女長人』
『唔使騰,No problem!』       
『世事無絕對,只有無頭緒!』                  
『若要人不知,唔好太低B!』                          『越大隻,越抵錫!』          
『一個完美既淫婦必需要唔似一個淫婦!』          
『我唔信詛咒可以殺人,除非你近距離三日三夜係咁同個個人講:咁多人死你唔死...咁多人死你唔死...!』
『人生啞鈴你生啞鈴!』
『賣保險既性質係乜野?就係每日同人講:呀生,你聽日會死架喇喎,後日會死喎,你呀爸又可能會死架喎!快d黎買保險!!!』   
『師奶,快d安慰下呢位死者…唔係,係小姐!』