2004-10-19 00:49:13啟華

《大雄》碟評 (第1回)

近排勁煲基仔隻《大雄》,所以成日見到我隨身帶住mp3,聽緊law~哈哈,呢隻碟百聽不厭丫~^_^

(以下純熟個人意見)

1.大雄

好聽度:㊣㊣㊣㊣
難唱度:☆☆☆☆☆
喜愛度:◎◎◎◎
感想:
仲洗問,所有人1定聽過~仲出埋劇場版tim~呢首係情歌黎,"林"女最arm law~唱俾女朋友聽gei話,1定會好感動ga~哈哈~我最鐘意係"我要與你遊盡可愛的天下 奉送你叮噹的一堆笑話 你想過容納我 但有點怕 是嗎 認喇"~呢首歌好難唱la,要好長氣同高音a~試下唱晒成首你就知~有asthma咪試~哈哈~我唱到成首ga~hehehe~^_^


2.愛與誠

好聽度:㊣㊣㊣㊣㊣
難唱度:☆☆☆☆
喜愛度:◎◎◎◎◎
感想:
呢首歌應該係全隻碟裡面最好聽個隻~呢家最hit,好似大雄個首咁出埋劇場版~所以yyee話成日會聽到喊~可能係聽到感動la~又或且佢已經將自己代入首歌裡面lu~哈哈~我最鐘意係"別再做情人 做隻貓做隻狗 不做情人 做隻寵物至少可愛迷人 和你不瞅不睬 最終只會成為敵人"最難唱都係"淪為舊朋友 是否又稱心 沒有心 只像閒人 若有空 難道有空可接吻"黎幾句~要好高音,如果唱到gei話,掂!掂!掂!~可以叫振華唱,佢成日唱ga~哈哈!~我都係1時時得咋~^_^"

3.美雪,美雪 (美美,美美)
好聽度:㊣㊣㊣
難唱度:☆☆
喜愛度:◎◎◎
感想:
呢首歌好搞笑a~究竟出現左幾多個"美雪"呢~美雪美雪係日本漫畫黎law~
我最鐘意係"我是迷惑莉香的三上 轉眼間將太扮相 我在尋覓情愛橙路長"
如果想改歌詞gei話,可以將入面所有"美雪"改為"美美"~哈哈哈!歌名都係~^_^

未打完ga,其他個d遲下補上~想睇gei話留下言講下野la,冇人留言好悶law~>_<""