2004-10-16 22:19:34啟華

crystal係我心目中o既印象

crystal~成日話我係"無知少男",同埋係讀男校~嗚嗚~^^"
中六開學個陣,仲未同佢熟,可能係我以前坐係後面,佢係前面la~個陣佢成日係班房
出面吊企,以為佢傻ga~哈哈,講笑jie,個陣覺得佢係1個心事重重gei女仔law~
不過之後開始熟lu,佢成日話自己係不祥人,行到個隊側邊就邪個隊~哈哈,好彩同佢加埋盧偉,我同振華場先嬴到波咋~社際排球再1次見到佢gei威力~呵呵~
皇冠係佢gei至愛~做公主law~哈哈~
佢係1個勁多野講gei女仔黎la,應該係全班女仔之中最野講law~哈哈,呢家我坐係佢附近,前面會更加噪law~
上年都同佢玩得開心丫,做下drama咁~暑假佢仲搵埋我幫佢搬屋,我諗佢都當我係好朋友la~唔係都唔會搵我la~哈哈^^
不過佢係鐘意潮流gei人,但係我唔係law,所以佢講個d衫褲鞋襪gei野,我唔知係咩law,得個聽咋~
佢咁鐘意時裝,讀fashion 都幾arm佢~呵呵,過多幾年有個做fashion designer gei朋友,幾威ga~哈哈~加油la~
surely,forever friends~^_^
時間無多,要珍惜同全班同學相處gei時間,要日日都咁開心丫~^_^ hahahaha~