2004-08-25 11:02:48尚未設定

28/08/04

我成個月冇寫日記喇~係呢一段記間
我都經歷左好多野,一d以唔覺得重要既野
宜家變得好重要(tmssb)
今個星期五終於有得番^^
以前某某人話:
〔過去完trip之後,你會勁左好多and你會對band有另一個睇法!〕
中晒!!!我好認同佢既講法now
我番屋企個時,不自覺地搜尋band既icq
同我好老友既小學同學,早輪先話一齊去game show
一齊打機,一齊買衫.......
宜家好似冷落左佢咁==一個電話都無打過
今日傾開icq先知瓜蕎番左黎.....
又f3!!!!
真真正正要做個好學生!!!!要溫書~
中六某人話過中三係一定要發奮~~
so,會有另一個乖既wong chun sing走出黎
記住唔好嚇親!!!!!!!!!︿︿

-完-