2004-11-02 13:11:13。LING。

清心寡欲

哈!我黎左加拿大之後乖左呀!
清心寡欲!
呵呵~
還記得以前在香港
大時大節玩到半夜才捨得回家
小時小節都要興祝夜歸...
記得上年哈囉節!
提前到海洋公園玩鬼屋
一. 森林,迷途。尖叫到出面的人都聽到
二. 我同紀紀成功屈人買我們買多左的飛
三. 明明件衫俾sara整長左
四. 我驚到將eiz成個人抱起
五. 好想要個皇冠仔
六. 俾ms yip話
仲有好多好多memories
正日去了蘭桂芳
早了成個月book台架啦!
雖則沒特別
那些人只是原地跳舞(基少話架下)
不過氣氛好好

聖誕節
一起去完聖堂後
去銅鑼灣stussy果條街玩
又係bibi彭彭
幾好氣氛
不過凍一點
所以我有跳呀!

跟住又唔知有一日
同eiz佢地去淺水灣玩
又有好多日
去到好遠好遠,我都唔知邊到bbq
中秋節晒月光
放點左臘燭的紙船,俾警察叔叔警告!
實在太多節目
一年三百六十五日都不夠用!

來到加拿大
真是沒有雜念啦!
一心讀書吧!
希望真係勤力d
考好大學啦!